25 Ocak 2011 Salı

DOKUNDURAN MESAJLAR

Hayatta 3 Çeşit İnsandan Korkacaksın ! ; Dağdan İnme , Dinden Dönme , Sonradan Görme

Ben dostlarımı ne kalbimle nede aklımla severim.Olur ya, Kalp durur,Akıl unutur Ben dostlarımı ruhumla severim. > O ne durur, ne de unutur.


Ruh sıkılır, beden yorulur ama yol hep ömüzde durur. Uğranılacak duraklar yaşanılacak anılar hep bizi bekler o zaman ne yapmalı? yola devam etmeli.
Ha gayret yüreğim ve bedenim daha kazanılacak çok savaşlar var önümüzde.


Nasibinde varsa, alırsın karıncadan bile ders. Nasibinde yoksa, bütün cihan önüne serilse sana ters.


Hamamböceği kafasız 8 gün yaşarmış. O da birşey mi? Kimi insanlar beyinsiz bi ömür yaşıyor..


Hayat dedi ki bana : Ben Trajik ve Acımasız bir oyunum... Bende Dedim ki Hayata : Seni Ben Çizer Ben Oynarım... ;)



Tahammülsüzüm eyvallahım yok kimselere.. samimiyetler sahte geliyor artık.. ne insana nede insan görünümlü olanlara inanıyorum.. bakıyorum, seçiyorum, gülüyorum, geçiyorum..


Mutluluk bankasının sevgi şubesinde, 2011 no'lu hesabınıza, 365 gün daha yatırılmıştır. Mutlu bir şekilde harcamanız dileğiyle.. MUTLU YILLAR...


sabrediyorum bekliyorum görücem ve seyredicem !!!!!


Kimse pahalıdan satmasın kendini,biz biliriz herkesin indirimli günlerini ;)


Biz Üç Kişiydik; Ben, Keyfim ve Kahyası... Keyfim Öldü, Kahyası İşi Bıraktı ! Olsun Biz Yine Üç Kişiyiz... Ben, Tepem ve Tası :)


Yeni yılın kellere saç, Hastasına ilaç, Züğürte para, Sıvacıya mala, işsize iş, Dişsize diş, Olmayana çocuk, Üşüyene gocuk, Rakıya buz, Yemeğe tuz, Nazar değmişe hoca, Evde kalmışa koca, Dırdırcıya akıl, Onu çekenede sabır, vermesini diler mutlu yıllar dilerim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder